RVS TECHNOLOGY  I  TURBOPUNJAČI


Turbopunjač radi u vrlo zahtjevnim uvjetima zbog temperature ispušnih plinova do 980 °C, a turbina se može okretati i do 200.000 okretaja u minuti. Zbog toga vozila sa turbopunjačima  imaju zahtjevne vodilice za ulje koje se koriste za podmazivanje.
Glavni problem s "vlažnim turbinama" je sustav ležajeva i trošenje osovine turbine, što stvara buku u turbopunjačima. Kombinirano trošenje osovina i ležajeva, ovisno o modelu, ne smije prelaziti 0,03 – 0,06 mm.
Kada temperatura ispušnih plinova ide prema gore više od 980 °C, prenosi  se na osovinu. Da bi ulje zadržalo svoju viskoznost i da ne izgori u ležajevima, temperatura ne smije prelaziti 150°C  . Da bi se to spriječilo, ulje prolazi kroz ležaj, do 2-3 litre u minuti da bi se hladio turbopunjač.
Čest problem je što se kanali za dovod i odvod ulja začepe od spaljenog ulja i drugih zagađivača. Time se sprječava pravilan protok ulja kroz ležaj i stvara prekomjerna toplina na ležaju i osovini što dovodi do preranog trošenja.
Tretman RVS tehnologijom može zapravo očistiti ove kanale ako nisu potpuno začepljeni. RVS zatim stvara metalnu keramičku površinu na ležajevima i osovini, čime se vraća izvorna funkcija turbopunjača.
Tretman RVS-a prirodno razvija metal-keramičku površinu, a također štiti dobro funkcioniranje turbopunjača od trošenja i topline. Stvorena tribokeramička površina vrlo je tvrda i njen koeficijent trenja je jednak 0,003-0,007 (bez podmazivanja), što odgovara koeficijentu trenja 0,001-0,005 na podmazanim površinama.
Drugim riječima, turbopunjači s RVS-om će raditi ispravno kada je hladno (kritično vrijeme koje nosi turbo) kada ulje još uvijek nije dovoljno toplo za podmazivanje,te sprečava trošenje kugličnih ležajeva i osovine.


RVS TECHNOLOGY I TURBOPUNJAČI